1. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny, który należy przesłać z wadliwym lub niezgodnym z zamówieniem towarem i dowodem zakupu na adres: P.P.U.H PADAR Paweł Ciępka ul. Modrzewiowa 5 95-200 Pabianice z dopiskiem: SKLEP GANGS
2. Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od momentu jej wpłynięcia na piśmie i poinformowanie Klienta o jej wyniku. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie względem Klienta poniesione koszty dostawy pokrywa Sprzedający.
3. Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.